VIETE VYÚČTOVAŤ SÚKROMNÉ KILOMETRE

Vyúčtovanie súkromných kilometrov spravíte cez pár kliknutí a prípadné omyly vodičov napravíte za pár sekúnd. Všetci vodiči si môžu údaje v knihe jázd jednoducho skontrolovať. Potrebné zmeny môžu previesť sami a k vám sa na stôl dostanú až údaje opravené. Stačí ich len schváliť. 

 

Vyúčtovanie súkromných kilometrov

 

VIETE, ŽE VOZIDLO VYŠLO ZO ZÓNY

Nechávate svoje auto zaparkované na konkrétnom mieste? Nastavte si zónu na bežné miesto parkovania a vyberte si čas, kedy sa má auto strážiť. Keď auto behom tejto doby oblasť opustí, hneď sa o tom dozviete. 

 

Zóny parkovisko

 

 

CHCETE SA PORADIŤ? NECHAJTE SI SPOČÍTAŤ PONUKU NA MIERU

Vyplňte požadované údaje a do poľa poznámka popíšte, akú situáciu chcete pomocou GPS zariadenia riešiť. Ozveme sa vám.

    Vaše meno

    Názov firmy

    Váš telefón

    Váš e-mail

    Počet vozidiel

     

    VÝVOJ APLIKÁCIÍ NA MIERU

    Každý odbor aj samotné podnikanie má svoje špecifiká. Keď vašim potrebám existujúce riešenie ONI system nestačí, stačí sa nám ozvať a nájdeme spoločnú cestu. Vývoj aplikácií na mieru znamená  skĺbiť Váš expertný pohľad na problematiku a naše skúsenosti s GPS monitorovaním.

     

    Ako pre vás môžeme ONI system prispôsobiť?

    vytvoriť nové zostavy, grafy, upraviť mapové podklady,
    vyvinúť nové GPS zariadenie špeciálne pre vaše vozidlá, stroje alebo mobilné objekty
    napojiť vaše dáta z ONI system do ľubovoľného informačného systému alebo aplikácie 3. strán
    urobiť pre vaše potreby aplikáciu na mieru, vrátane tých pre mobilné zariadenie Android a iOS

     

    Ako požiadať o ponuku na mieru?

    Dajte nám vedieť cez kontaktný formulár:

      Vaše meno

      Váš telefón

      Váš e-mail

      Váš kraj

       

      ODPORÚČANÉ PRODUKTOVÉ BALÍČKY

      Pozrite sa na odporúčané produktové balíčky pre osobné autá. Chcete sa poradiť alebo spočítať cenu priamo pre váš vozový park? Nechajte si vypracovať ponuku na mieru.

      SLEDOVANIE

      187,60 € bez DPH
      + 8 €/mesiac bez DPH
      Základný balíček monitorovania vozidla, obsahuje sledovanie havárie (e-call)
      mobil web
      Frekvencia posielania polôh každých 5 minút
      havarie nehoda-na-parkovisti odtah kradez-kol
      Napojenie na CAN bus
      Záložná batéria, Imobilizácia

      SLEDOVANIE PLUS

      187,60 € bez DPH
      + 10 €/mesiac bez DPH
      Rozšírený balíček monitorovania vozidla s automatickým sledovaním vozidla otrasovým čidlom
      mobil web
      Frekvencia posielania polôh každých 5 minút
      havarie nehoda-na-parkovisti odtah kradez-kol
      Napojenie na CAN bus
      Záložná batéria, Imobilizácia

      SLEDOVANIE PLUS S IMOBILIZÁCIOU

      227,60 € bez DPH
      + 10 €/mesiac bez DPH
      Rozšírený balíček monitorovania vozidla s automatickým sledovaním vozidla otrasovým čidlom a dodatočným zabezpečením
      mobil web
      Frekvencia posielania polôh každú 1 minútu
      havarie nehoda-na-parkovisti odtah kradez-kol
      Napojenie na CAN bus
      Záložná batéria, Imobilizácia

      Obchodné podmienky ONI system

      OBCHODNÉ PODMIENKY pre Zmluvu o poskytovaní služieb ONI system

      účinné od 23. 5. 2023

      I.  SLUŽBY

      ONI Sledovanie

      Predmetom služby je poskytovanie informácií o polohe a stave Vášho objektu (vozidla) špecifikovaného v tabuľke č. 5 v zmluve, histórií jeho polôh a štatistík. Informácie sú poskytované graficky a textovo vo webovej a mobilnej aplikácií ONI system a v aplikácií SPZ. Pre osobné a dodávkové vozidlá je aktívna aj funkcia detekcia havárie.

      ONI Sledovanie PLUS

      Služba obsahuje službu ONI Sledovanie a naviac vie detekovať poplachové stavy: odťah vozidla, krádež kolies a nehodu na parkovisku. Tieto poplachové stavy sú odosielané podľa Vami vykonaného nastavenia emailom alebo/a SMS. V cene služby je 10 poplachových SMS za mesiac a po ich vyčerpaní sa ďalšie SMS čerpajú z ONI Konta.

      ONI Stráženie

      Služba obsahuje službu ONI Sledovanie PLUS a naviac v prípade zistenia napadnutia objektu Vás budeme informovať, vykonáme diaľkovú lokalizáciu objektu a na Vašu žiadosť vykonáme vyslanie vozidiel zásahovej skupiny ONI. Služba funguje v tarife REAL a odosiela dáta do aplikácie ONI každých 60 sekúnd. Z dôvodu minimalizácie planých poplachov ste nám povinní hlásiť akékoľvek činnosti, pri ktorých by mohlo dôjsť k manipulácii s objektom, napr. servis vozidla alebo výmena pneumatík.

      ONI Zahraničie on-line

      ONI Zahraničie on-line Vám umožňuje sledovať aktuálny pohyb objektu na území niektorých ďalších štátov, ich zoznam je dostupný na www.onisystem.sk. Služba ONI Zahraničie on-line obsahuje zároveň službu ONI Mapy Google.

      ONI Mapy Google

      S touto službou vidíte objekt na mapách Google vrátane satelitného zobrazenia, streetview, hustoty prevádzky a plánovača trás.

      ONI Konto

      ONI konto funguje tak, že si do neho predplatíte SMSky a v ňom potom máte prehľad, koľko správ ste už vyčerpali. Do ONI konta Vám budeme pridávať aj SMSky zdarma ako bonus za kvartálnu a ročnú platbu – viď. článok XI. Ceny.

      ONI Dotaz

      Umožňuje Vám vyžiadať si z jednotky jednorazovo polohu objektu aj mimo okamihov pravidelnej aktualizácie dát v aplikácií (viď článok III.), alebo pokiaľ máte objekt v zahraničí bez aktívnej služby ONI Zahraničie on-line.

      ONI Zásah

      Je možné dohodnúť iba k službe ONI Stráženie. Jedná sa o automatickú aktiváciu zásahovej skupiny ONI, pokiaľ sa vám nedovoláme pri overení poplachu. Zásah je možný iba na území ČR.

      ONI Ekonomika prevádzky

      Poskytovanie informácií o vybraných parametroch prevádzkových dát objektov. Sledovanými prevádzkovými dátami môžu byť: doba voľnobehu, prekračovanie rýchlosti, pretáčanie motora, nadmerné používanie nezávislého kúrenia, zvýšená spotreba paliva. Rozsah vyhodnocovaných prevádzkových dát je závislý na spôsobe inštalácie zariadení v objekte.

      ONI Vyťaženie stroja

      Umožňuje rozlíšiť či pracovný stroj má naštartované, stojí na voľnobeh, bagruje, nakladá, jazdí po stavbe vyššiou rýchlosťou ako 15km/hodinu alebo je prevážaný na podvalníku. Spočíta motohodiny. Výsledky merania sú k dispozícií ako tabuľkové a grafické prehľady vo webovej aplikácií ONI system.

      ONI Meranie paliva

      U tejto služby budete informovaní o meraní množstva paliva v nádrži objektu.

      ONI Tracker EU

      Služba obsahuje službu ONI Sledovanie, ale dáta zobrazuje iba vo webovej a mobilnej aplikácií. Je určená pre jednotky NCL21 a NCL31. Služba ONI Tracker funguje online na území Európskej Únie, Lichtenštajnska, Nórska a Islandu.

      ONI Dochádzka

      Služba ONI Dochádzka umožňuje pomocou dochádzkových jednotiek zaznamenávať identitu osoby, presný čas dochádzkovej udalosti, typ udalosti a aktuálnu GPS polohu. Všetky záznamy sú uložené vo webovej aplikácii ONI system, kde ich je možné spätne prehliadať. Samotné spracovanie dochádzky sa vykonáva v konkrétnom software tretích strán. Stiahnutie všetkých dát z ONI system do týchto aplikácii sa vykonáva online skrz rozhrania API.

      II.  PRENÁJOM

      Doba trvania prenájmu

      Zmluva o prenájme sa uzatvára na dobu dohodnutú zmluvnými stranami. Po uplynutí doby prenájmu sa zmluva automaticky predlžuje na doba neurčitú. To neplatí, ak doručí jedna zo zmluvných strán druhej zmluvnej strane najmenej 30 dní pred uplynutím doby prenájmu písomné oznámenie, že trvá na ukončení zmluvy.

      Vlastnícke právo k Palubnej jednotke nadobúda Záujemca prvým dňom po uplynutí doby prenájmu, na ktorú bola uzavretá zmluva o prenájme. Doba prenájmu je určená v tabuľke č. 4 „Záväzky a záruky“ zmluvy.

      Ukončenie prenájmu

      V prípade predčasného ukončenia zmluvy o prenájme sa Záujemca zaväzuje uhradiť Poskytovateľovi náhradu za každú Palubnú jednotku vo výške 80 EUR bez DPH, a to najneskôr do 14 dní odo dňa, keď Záujemca dostane daňový doklad, ktorý mu Poskytovateľ vystaví a zašle ho na adresu Záujemcu. Služba sa ukončuje k poslednému dni v mesiaci, keď sa jednotka vrátila na adresu Poskytovateľa. Pri predčasnom ukončení zmluvy o prenájme vlastnícke právo k Palubnej jednotke Záujemca nenadobudne a je povinný Palubnú jednotku vrátiť Poskytovateľovi. Náklady spojené s demontážou Palubnej jednotky a jej zaslanie späť na adresu Poskytovateľa hradí Záujemca v plnej výške na svoje vlastné náklady.

      Náhrady

      V prípade, že bude v dobe trvania tejto Zmluvy niektorá z Palubných jednotiek poškodená alebo stratená, dojednali si zmluvné strany náhradu škody vo výške 80 EUR bez DPH za každú poškodenú palubnú jednotku. Záujemca je povinný túto náhradu škody uhradiť Poskytovateľovi najneskôr do 14 dní od obdržania daňového dokladu, ktorý Poskytovateľ vystaví Záujemcovi a zašle ho na adresu Záujemcu.

      Záruka

      Záruka ani zodpovednosť za chyby sa nevzťahuje na chyby spôsobené živelnou či inou vonkajšou udalosťou, ktorú Poskytovateľ nespôsobil a nemohol ovplyvniť, alebo užívaním palubnej jednotky v rozpore s návodom na obsluhu, neodborným či neoprávneným zásahom, nesprávnou údržbou, umiestnením v nevhodnom prostredí alebo mechanickým poškodením, alebo chybnou montážou palubnej jednotky prevedenej pri inštalácii, alebo Poskytovateľom nezavinenými poruchami a výpadkom siete Internet a sietí mobilných a GPS operátorov, vrátane zahraničných operátorov, alebo zmenou platnej právnej úpravy a v ďalších prípadoch ustanovených zákonom.

      Doba záruky na zariadenie je zhodná s dobou zmluvy o prenájme. Doba záruky je určená v tabuľke č. 4 „Záväzky a záruky“ zmluvy.

      III.  INFORMAČNÉ EMAILY A SMS

      O stavoch či parametroch objektov sa môžete nechať informovať pomocou emailov či SMS. Emailové informácie sú zdarma, SMS sú platené z Vášho ONI Konta.

      IV.  TARIFY SLUŽIEB ONI SLEDOVANIE/ONI SLEDOVANIE PLUS

      Služba ONI Sledovanie/ONI Sledovanie PLUS je poskytovaná v štyroch tarifách, ktoré sa líšia frekvenciou aktualizácie všetkých polôh behom pohybu objektu:

       

      OPTIMUM          Polohy zasielané z objektu každých 10 sekúnd a sú do aplikácie aktualizované každých 5 minút.

      REAL                   Polohy zasielané z objektu každých 10 sekúnd a sú do aplikácie aktualizované každých 1 minútu.

      SUPERREAL       Polohy zasielané z objektu každých 10 sekúnd a sú do aplikácie aktualizované každých 20 sekúnd.

      DRIVE                 Polohy behom pohybu objektu nie sú poskytované. Odosielané sú údaje o začiatku a konci jázd pre účely vytvorenia knihy jázd.

       

      V.  KEDY NEBUDÚ SLUŽBY FUNGOVAŤ?

      Poskytovanie služieb môže byť prerušené:

      1. Z dôvodu poruchy zariadenia (jednotky alebo príslušenstva), pokiaľ nám neplatíte alebo ste porušili Vaše povinnosti alebo v prípade výpadku služieb tretích strán (mobilnej siete, elektrina ). Berte prosím na vedomie, že vzhľadom k technologickým možnostiam a obmedzeniam nemôžeme zaručiť bezchybnosť a neprerušenosť poskytovania služieb.
      2. Z dôvodu havárie vozidla môžete požiadať o prerušenie poskytovania služieb na dobu maximálne 12 mesiacov. K prerušeniu dôjde od prvého dňa nasledujúceho mesiaca po obdŕžaní Vašej žiadosti. V dobe prerušenia budete platiť udržiavací poplatok za každé prerušené zariadenie. Akonáhle požiadate o opätovné využívanie služby, bude obnovená nasledujúci pracovný deň.
      3. V názve konkrétnej komunikačnej jednotky (v Zmluve o poskytovaní služieb ONI system, v tabuľke č. 1 Hardware, príslušenstvo a jednorazové poplatky) je uvedené, v akých mobilných sieťach jednotka komunikuje.

      VI.  AKO BUDEME ROBIŤ ZMENY ZMLUVY?

      1. Žiadosť o zmenu v zmluve posielajte zo zmluvného emailu na info@nam.sk. Žiadosť schválime alebo odmietneme obratom a potom vám bez meškania zašleme dodatok k Pozor: Zmena je účinná podpisom a doručením dodatku na náš email.
      2. Pokiaľ chce zapnúť/vypnúť zahraničie on-line, stačí k tomu telefonický pokyn zo zmluvného čísla, ktorý ste uviedli do zmluvy

      VII.  UKONČENIE ZMLUVY

      1. My aj Vy môžeme zmluvu ukončiť aj písomnou výpoveďou s tým, že výpovedná lehota je jeden
      2. Vypovieme Vašu zmluvu v prípade, že budete v omeškaní s platením dlhšie ako 30 dní s tým, že výpovedná lehota je 7 dní a začína plynúť dňom jej doručenia.
      3. Ukončenie zmluvy sa však netýka ustanovení, ktoré podľa našej dohody či podľa svoje povahy majú trvať aj potom, povinnosť zaplatiť dlžné čiastky.
      4. V prípade ukončenia niektorej služby na Vašu žiadosť bude SIM karta ešte 5 mesiacov „v pohotovosti“. Pokiaľ sa do tejto doby rozhodnete pre opätovné využívanie služby, bude vám obnovená bezplatne. Pokiaľ sa rozhodnete neskôr, zaplatíte znovu aktiváciu jednotky a ďalej náklady za deinštaláciu a inštaláciu, pretože jednotku je v takomto prípade nutné poslať k nám.

      VIII.  OD KEDY VÁM ZAČNEME SLUŽBY ÚČTOVAŤ?

      1. Účtovať služby (ďalej len „štart služby“) Vám začneme od dátumu inštalácie zariadenia do objektu, najneskôr však mesiac od dátumu odoslania zariadenia k Vám. Pro mobilných jednotkách nevyžadujúcich inštaláciu, sa lehota pre začatie účtovania skracuje na sedem kalendárnych dní od dátumu

      IX.  DODANIE ZARIADENIA

      1. Povinnosť dodať Vám zariadenie splníme jeho odoslaním k Vám alebo inštaláciou do objektu v niektorom STP podľa toho, čo nastane skôr.
      2. V prípade, že sa nejedná o mobilnú jednotku, tak musí byť zariadenie nainštalované vo vozidle (či inom objekte). Pokiaľ zariadenie namontuje niekto iný než STP, nenesieme zodpovednosť za vady zariadenia či služieb spôsobené inštaláciou a ani neposkytujeme záruku za takéto Pokiaľ budeme inštaláciu zaisťovať my, zaplatíte nám za ňu cenu podľa tabuľky č. 1 v zmluve.
      3. Záručná doba zariadenia je dohodnutá v tabuľke č. 4 v zmluve. Záručná doba začína plynúť odo dňa štartu služby.

      X.  VADY A ZÁRUKY

      1. Vadu reklamujte ihneď po zistení, a to písomne na info@nam.sk či telefonicky +421650540062 s popisom vady a identifikačnými údajmi zariadení či RZ Vykonáme ihneď diaľkovú diagnostiku a následne rozhodneme, či je nutná výmena zariadenia. V takomto prípade musíte pristaviť objekt na nami určené STP. Pokiaľ trváte na oprave vo svojich priestoroch, tak uhradíte priamo technikovi dopravu podľa článku 11.
      2. Pokiaľ budeme pri odstránení vady vykonávať opravu či výmenu jednotky do 12 mesiacov od jej inštalácie, za vykonanú prácu neplatíte. Po 12 mesiacoch dostávate zdarma jednotku a príslušenstvo, ale za prácu zaplatíte 26 € bez DPH za jeden objekt. Cestovné technika = 0,3 €/km musíte zaplatiť vždy, pokiaľ objekt na opravu nepristavíte priamo k technikovi (v najhoršom prípade najbližšie krajské mesto). Výmena bude vykonaná tak, že objekt pristavíte na STP iba raz, to znamená, že pri demontáži sa rovno vykoná montáž inej jednotky rovnakého typu s rovnakým nastavením služieb.
      3. Všetky Vaše ďalšie nároky z titulu vád sú vylúčené.

      XI.  AKO PRACUJEME S OSOBNÝMI A IDENTIFIKAČNÝMI ÚDAJMI

      Ako pracujeme s Vašimi osobnými a identifikačnými údajmi, sa dozviete na tomto odkaze: www.onisystem.sk/gdpr

      XII.  CENY

       

      Doplnkové služby Cena v eurách
      ONI Dotaz SMS dotaz na okamžitú polohu – odpočet z ONI Konto 0,11
      odoslanie SMS správy odoslanie SMS so stavom jednotky – odpočet z ONI Konto 0,11
      Roamingové príplatky dodatočné roamingové poplatky podľa vyúčtovania operátora
      Výmena SIM znovua ktivovanej odpojenej jednotky 16
      Udržiavací poplatok mesačný poplatok v dobe prerušenia poskytovania služieb 2
      Poštovné a balné poplatok za odoslanie zásielky 8
      Školenie/eŠkolenie cena za hodinu 25
      Mapy Google príplatok k mesačnému tarifu za jedno vozidlo 2
      Zahraničie on-line sledovanie polôh Objektu v zahraničí (vr. máp Google) 6
      Ekonomika prevádzky vyhodnotenie prevádzkových nákladov vozového parku/mesiac/vozidlo 2
      Vyťaženie stroja  monitorovanie využitia pracovného stroja/mesiac/vozidlo 2
      Meranie paliva  meranie úrovne paliva kapacitným hladinomerom 2
      50 Oblastí v Zónach  mesačný príplatok za rozšírenie počtu aktívnych Oblastí 4

       

       

      ONI Konto

      Bonusové počty SMS do ONI Konta pri frekvencií vyúčtovania:

      • štvrťročná platba – jednorazový bonus 35 SMS/objekt
      • ročná platba – jednorazový bonus 180 SMS/objekt

       

      Cenník montáží                                                                                                                                   Cena v eurách

      Montáž                                   Cenu vždy individuálne stanovuje obchodník, je uvedená v zmluve

      Doprava technika                 Dopravné technika za 1km počítané tam aj späť                                        0,3

      Výmena pri oprave              Výmena za opravené zariadenie (technikom STP) po 12 mesiacoch        26

      Zbytočný výjazd                   Dopravné + čas technika pokiaľ ide na montáž zbytočne                           50

      Montáž v So, Ne, sviatok    Príplatok k dohodnutej cene, pokiaľ je montáž v So, Ne, sviatok              +12

      Neúplná montáž                  Neboli pristavené všetky vozidlá, ktoré boli dohodnuté na termín          +50

      Neúplná montáž                  Pokiaľ sa dá riešiť prenocovaním technika                                                    +24

       

      XIII.  INŠTALÁCIA ZARIADENIA a požiadavky na prípravu pri montáži u zákazníka

      Pokiaľ sa zákazník dohodol na inštalácií jednotiek do vozidiel vo svoje firme, je povinný montážnemu technikovi zaistiť tieto montážne podmienky:

       

      a) Požiadavky na miesto montáže v lete pri teplote nad 10°C

      • Čistá plocha, na ktorej môže technik rozobrať auto a položiť na ňu niektoré diely

      b) Požiadavky na miesto montáže v lete pri teplote nad 10°C za dažďa, silného vetra

      • Hala alebo prístrešok, kde nebude pršať
      • Dostatočné osvetlenie

      c) Požiadavky na miesto montáže u vozidiel strednej a vyššej triedy

      • Garáž alebo hala

      d) Požiadavky na miesto montáže v zime, pri teplote pod 10°C

      • Vykurovaná hala s teplotou nad 10°C
      • Dostatočné osvetlenie
      • Dostatočná doba na montáž. Technik musí počkať, až auto rozmrzne
      • V záporných teplotách praskajú plasty, nie je možné vykonať montáž

      e) Doplňujúce požiadavky pri montáži paliva

      • Dostupnosť siete 230 V do vzdialenosti 10 m
      • Minimálne 1,5m priestoru okolo auta

      Ako sa zákazník vyhne zbytočnému výjazdu technika

      Pokiaľ zákazník vie, že nemá splnené vyššie uvedené podmienky, musí pred výjazdom zavolať technikovi a odvolať montáž. Dohodne si nový termín montáže na deň, kedy búdu podmienky splnené. Pokiaľ zákazník technika neodvolá a technik príde a nebude schopný z dôvodu nesplnených montážnych podmienok prácu vykonať, zákazník zaplatí zbytočný výjazd technika vo výške 50 €.

      Dohoda o cene montáže v So, Ne, sviatok

      Pokiaľ je v zmluve nacenená montáž v pracovné dni a zákazník požaduje zmenu termínu montáže na So, Ne alebo sviatok, bude zákazníkovi vyfakturované + 12 € za inštaláciu každého vozidla.

      Dohoda o zaplatení ďalšieho výjazdu pri nepristavení dohodnutého počtu vozidiel

      Pokiaľ zákazník nepristaví na dohodnutý termín inštalácie dohodnutý počet vozidiel a montážny technik musí na montáž prísť ešte raz, zaplatí zákazník príplatok vo výške 50 €. Pokiaľ sa dá situácia riešiť prenocovaním technika, bude zákazníkovi fakturovaný nocľah v cene 24 €.

      AKÉ UPOZORNENIA VÁM MÔŽEME POSIELAŤ?

      CHCETE KÚPIŤ GPS TRACKER NCL 21 VRÁTANE MOBILNEJ A WEBOVEJ APLIKÁCIE ONI SYSTEM?

      Vyplňte požadované údaje a my sa Vám ozveme.

        Vaše jméno

        Název firmy

        Adresa

        Váš telefon

        Váš e-mail

        Počet GPS trackerů NCL 21 včetně mobilní a webové aplikace ONI system

         

        NÁVODY PRO POUŽITÍ ZAŘÍZENÍ NCL 21

         

        UŽIVATELSKÝ MANUÁL NCL 21

         

        MANUÁL MOBILNÍ APLIKACE ONI SYSTEM – ANDROID A IOS

         

         

        google-play-badge

         

        Odhlásenie zo zasielania newsletteru

          Vaše meno

          Názov firmy

          Váš e-mail

           

          BRIDAS

          Podmienky akcie Odmena za doporučenie

          NAM Slovakia s.r.o, Zvolenská cesta 179, 974 05  Banská Bystrica, IČO 44638477 usporiada reklamnú akciu „Odmena za doporučenie“ za ďalej stanovených podmienok:

          Povinnosti  a práva NAM Slovakia s.r.o.:

          1. NAM Slovakia s.r.o. poskytne odmenu zákazníkovi, ktorý odporučí iného zákazníka, ktorý si kúpi tovar a uzavrie zmluvu na jedno a viac vozidiel s ONI system. Odmena za jedno vozidlo s ONI system sú 3 mesiace prevádzky systému zadarmo.  Počet mesiacov sa násobí počtom kusov zakúpených jednotiek pri prvom nákupe doporučeného zákazníka. 
          2. NAM Slovakia s.r.o. doporučeného zákazníka osloví, predstaví výhody ONI system, a všetko potrebné.
          3. NAM Slovakia s.r.o. poskytne odmenu zákazníkovi najskôr od kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom dôjde k splneniu podmienky, že doporučený zákazník s nami uzatvorí zmluvu na využívanie služieb GPS sledovanie vozidiel a uhradí tovar. Odmena sa započíta od budúceho zúčtovacieho obdobia zákazníka.
          4. Nárok na plnenie z tejto akcie zaniká v prípade, že sa obchod neuskutoční do jedného roka od predania odporučenia alebo v prípade, že pri predaní kontaktu už s doporučeným zákazníkom aktívne jednáme.
          5. NAM Slovakia s.r.o. si vyhradzuje právo meniť kedykoľvek v priebehu akcie podmienky. Zmena je vždy účinná okamžikom jej zverejnenia na verejných stránkach ONI system.

          Povinnosti a práva zákazníka

          1. Zákazník odovzdá spoločnosti NAM Slovakia s.r.o. kontakt na doporučeného zákazníka.
          2. Odovzdaním kontaktu prebehne vyplnením formulára na https://www.onisystem.sk/kontakty-sk/sluzby-zadarmo/
          3. Kontaktom na doporučeného zákazníka sa rozumie jeho IČO, názov spoločnosti, meno, priezvisko, telefonický kontakt.
          4. Doporučený zákazník je od Zákazníka oboznámený so skutočnosťou, že odovzdáva jeho kontaktné informácie našej spoločnosti.
          5. Zákazník nie je pre účely získania odmeny nijako obmedzený počtom doporučení.

          Vymedzenie pojmov Pre účely tohoto dokumentu sa rozumejú: 

          1. „Zákazník“ je osoba, ktoré využíva služby pre monitorovanie vozidiel ONI system, ku ktorému využíva aktívne služby.
          2.  „Doporučený zákazník“ je osoba, ktorá ku dňu dojednania zmluvy o monitorovaní vozidla nemá uzatvorenú žiadnu inú zmluvu so spoločnosťou NAM Slovakia s.r.o.

          Za doporučeného zákazníka pre účely týchto podmienok sa považuje len taký subjekt, ktorý so spoločnosťou NAM Slovakia s.r.o. dojedná zmluvu o poskytovaní služieb ONI system.

          3.  „Odmena“ je 3 mesiace prevádzky zadarmo.

           

          Poskytnutím Odmeny za doporučenie nie sú dotknuté iné poplatky.

          12.12. 2018

          ALEŠ HÁMA: „POKIAĽ SA S MOJÍM AUTOM NIEČO STANE, TAK TO BUDEM VEDIEŤ.“

          Už 10. rok využíva Aleš Háma našu GPS jednotku ONI system.

          Pri príležitosti tohoto okrúhleho výročia sme s ním urobili rozhovor. Aleš ochotne zodpovedal všetky naše otázky a vy teraz máte jedinečnú príležitosť prečítať si, čo stihol zažiť s jednotkou ONI system. Možno sa inšpirujete s akými spôsobmi môžete chrániť svoje auto aj vy.

           

          (viac…)

          Identifikácia a váženie popolníc

          Cieľom systému Efektívneho odvozu komunálneho odpadu (EOKO) je splnenie legislatívnych požiadaviek pre nakladanie s komunálnym odpadom, riešenie reklamácií občanov a ich informovania, zníženie ceny za odpad a v neposlednom rade motivácia občana k ekologickému triedeniu odpadov. Obec je povinná raz ročne informovať občanov o separovanom zbere odpadov, možnostiach minimalizácie vzniku komunálnych odpadov a nákladoch na prevádzku odpadového hospodárstva. Obec je tiež povinná zabezpečiť triedenie odpadov tak, aby množstvo oddelených recyklovateľných zložiek v roku 2025 činilo 60 % z celkovej hmotnosti odpadu.

           

          Aké informácie môžeme občanom publikovať?

          – koľko daná štvrť produkuje odpadu

          – z akých ulíc sa skladá

          – kde sú popolnice a kontajnery

          – počet popolníc podľa druhu odpadu

          – množstvo separovaného odpadu v jednotlivých mesiacoch

          – pomer ku zmesovému komunálnemu odpadu

          – históriu zberu a triedenia odpadu

           

          Ako zabezpečiť vyššiu úroveň triedenia?

          Rozdelíme mesto na štvrte, kde meriame výsledky triedenia odpadu a publikujeme výsledky triedenia na internetových stránkach mesta. Osveta o triedenie prebieha na školách, besedách s občanmi a pri účtovaní poplatkov.

           

          Cieľom je viac triediť

          Jeden občan vyprodukuje priemerne 351 kg komunálneho odpadu. Pokiaľ občan vytriedi o 5 % viac, znížime váhu komunálneho odpadu o 17,5 kg. A občanovi prináša zníženie poplatku o sumu za uloženie odpadu na skládku.

          Kontaktujte nás

          NONSTOP dispečing
          ONI system
          +421 650 540 062

          Obchodné oddelenie
          ONI system
          +421 486 112 266

          Účtovné oddelenie
          ONI system
          +421 486 112 266